Thursday, 11 June 2009

A Story of Waseem

Awak punya kereta sudah langgar saya punya unta. Berapa mau bayar? Jangan lari!

Sekarang kita pergi bikin report sana balai.

Sorry lah taukeh unta. Saya punya bapa nanti bayar.

Permainan ni untuk budak-budak aje. Orang tua mana boleh main.


Wan ambiklah kereta tu... Kamera apa pulak ni?
Kamera atuk aku tak adalah besar melampau macam ni.

Korang bertiga posing lah... aku nak main kereta remote-control kejap.

Taukeh, Ini batu LOVE satu longgok berapa?
Wah! Banyak murah ... Kasi bungkus semualah.


Alamak! Patutlah tak laju. Made in China rupanya.

Kalau dapat naik kereta ni kan bagus!
Atuk, lain kali belilah kereta hummer betul-betul punya.

Stop! Nanti terlanggar taik unta!

Aku sebenarnya nak tidur tapi korang kacaulah!