Sunday, 2 August 2009

Hard Day, Cool Day







8 comments:

  1. view rumah, rumah and rumah again..hmmm..pak ngah boring ke duduk kat rumah je? :p

    ReplyDelete
  2. Maria, pakngah masih dalam medication sejak seminggu yg lepas kerana kena lungs infection. Memang teruk. Batuk samoai tak tidur malam. So duduk rumah ajelah. Mulanya ingat H1N1 tapi doktor kata bukan.

    ReplyDelete
  3. hmm..nampak gaya Pak Ngah kena sahut cabaran kerajaan la ni.."kempen jgn merokok".. :p

    maria ada sorg ayah angkat berbangsa cina. he is a heavy smoker and heavy drinker. pernah masuk ward sbb sakit jantung plak tu but still continue smoking and drinking...

    hopefully u will get better soon..weekend ni dah convo...Pak Ngah masuk hall juga right? if u do..see u there..khamis ni pon pegi upm gak..ambik jubah and attend the briefing

    ReplyDelete
  4. maria, pakngah dah quit smoking

    ReplyDelete
  5. maria, pakngah dah quit smoking

    ReplyDelete
  6. wah..thats good news Pak Ngah...nanti maria belanja Pak Ngah makan ABC spesel sbb Pak Ngah dah stop smoking... :p

    ReplyDelete
  7. wah bagus pak ngah dh quit smoking..tu yg nak dengar..kadang2 kalo rase nak tu buat jugak pak ngah..tapi pikir la future nanti..baik tinggalkan terus..sbb perokok mmg payah nak berenti merokok..hu3

    ReplyDelete
  8. Memang susah nak berhenti merokok. Dulu Pak Ngah dah cuba, tapi sia-sia sahaja sebab darah masih mahu nikotin untuk tubuh berfungsi secara normal. Sekarang dah ada pula nikotin tampal. Tak payah hisap rokok lagi. Cuma yang tak sedapnya ialah harganya RM56 untuk seminggu. Tak apalah, asalkan asap beracun tak masuk ke paru-paru. Macam mana rasanya nikotin tampal? Bila teringat rokok, selera merokok jadi hilang sebab rasa macam baru hisap 10 batang rokok. Hah! Baru betul.

    Maria...kena belanja ABC syahdu di MARDI.

    ReplyDelete